Follow Dashboard
Tokens?

my mom bought this for me !
Saturday, February 5, 2011 | 9:05 AM | 0 comments
kelmarin , aku mama n angah pegi menara condong .
kat situ ade ekspo . byak brang yang ade jual kat situu .
kasut ada , baju ada , jam ada , barang2 hiasan kat rumah pon ada .
best ! kat stu pon ada pentas . tempat orang nak karaoke segala .
sape yang nak nyanyi , bole nyanyi .

tapi , time aku pergi situ , ade sorang mamat niy .
die nyanyi ikot sedap hati dia jaa .
suare , MASYAALLAH ! 
pegi balik rumah basuh pinggan lagi bagoss !
ape tahh . suare cam hampehh . sume orang gelak ,kan kau kott !
malu2 laa sikit . ape daaaa :)

n then , kami pun meneruskan perjalanan kami .
kami singgah di gerai cik popeye . *my uncle 
angah cakap , angah nak jumpe cik popeye before die balik U dia .
n then , kitaorg pun pegi laa dengan berharap cik popeye ade kat situu .
tapi , tak adaa . naseb larr . ade niko jee . haha ! 

dekat gerai cik popeye tu , ade jual macam2 jugakk .
kasut , baju baby , macam2 larr !
aku tengok , kat situ ade jual kasut .
kasut tu sweet sangat ! ade bunga2 . kale putihh . full dengan flowers .
cute gilak ! aku da berkenan da sebenarnya . tapi tak nak bagi tau sape2 .
haha . biar aku je yang tau .




*look's like this . tapi , lain sikit . :)

kami pun meneruskan perjalanan .
pergi ke kedai jam .
first , mama ajak datang tngok jea .
n then mama kate ,
"kamu pakai jam mama tu anis . suka2 hati kamu je "
haha . mesti die nak balik jam dia punyaa .
that's why lah dia ckap cmtuu .
heee ^^

mama pun terus suruh aku pilih mana satu aku nak .
yeahhh ! i like it mum .
thanks very much . u are greatest mom i ever had !
i choose purple in colour .
sangat lawa kott ! semadddd . comel jee .
dalam aty aku kata ,
"ouhhmygodd ! i can't beleive this . awesomee !! "



*gambar hiasan semata2 . :)

keesokan harinya , mama n abah keuar pegi pekan .
aku tinggal kat rumah jea .
malas aku nak ikot . lagipun , imai dah ikot diorg .
hee ~ jam dah tunjuk pkul 1 lebih .
mama tak balik2 lagi . 
aku pegi dapur untuk basuh pinggan . baru first pinggan aku basuh ,
mama balikk . aku pun apa lagi , kejar mama tengok ape yang dia beli .
rupe2 nya , die belikan aku selipar yang aku suka tuu !
yang aku cakap tadi , kale putih yang full of flowers tuu .

lagi sekali aku cakap ,
"ouhgodddd ! cool siott ! "
melompat gembiraa . 
thanks mum ! i love u so much .
u always know what i want .
that is special .
u are my supermum ! not superman yeahhh .
i love u so muchh ! :)






Old things | New things