Follow Dashboard
Tokens?

macam-macam terjadi minggu ini ;)
Thursday, March 10, 2011 | 6:02 AM | 0 comments
minggu nih , macam jadi . ade periksa lah . ini lah . itu lah .
minggu nih , aku kene tahan ngan prefect skolah .
disebabkan tak pakai kain dalam pergi sekolah .
goshh . aku bukan sengaja tak nak pakai laa .
TERLUPA :(


minggu nih jugak , ade periksa ujian 1 . lemah betul la bab exam2 nih.
first time periksa , 8 subject . 6 mata pelajaran baru . 
aku baru belajar 3 bulan ! 8 subject . 
banyak lagi sebenarnya yang aku KURANG dan MASIH tak faham sebenarnya.
but , just buat2 faham atau belajar sendiri sampai faham .
alhamdulillah , boleh laa dapat sikit2 yang mana tak faham tu .
today , aku dah periksa 6 subject .
iaitu BM , MT , GEO , SEJ , BI , KH . 
boleh jawab arr setakat ni . 
tak ade laa pulakk sampai nak dekat habes masa tak jawab2 .
haha . SEJ laa , difficult sikit . hee ~


btw , esok aku periksa SC ngn AG .
harap2 lahh boleh jawab semua . doakan lahh saya yea sesiapa yang terbaca post nih .
hee :) terima kasih .
but aku agak risau sebab takut result for ujian 1 ni teruk .
walaupun kata orang , baru awal tahun or baru ujian 1 ,
aku takut laa . kalau awal2 dah teruk , ape tahh lagi yang depan2 punya exam .
huh ~ sangat menggerunkan . dah laa first time dapat exam subject bnyak mcm nih .
haiyooo , sakit kepala nakk study banyak2 . 
tapi , insyaallah boleh kot . hehe ;D

sabtu nihh , ade lagi hari pentingg . untuk meluangkan masa aku dengan si dia . 
insyaallah , jadi kott . hehe . 
rindu sangat2 dahhh . dah banyak hari tak jumpe . 
kat skola punn takk jumpe selalu . hehe .
so , kami perlu jumpe dalam masa yang terdekat nih .
selepas periksa habis ! kita akan keluar sayangg .



minggu hadapan , cuti seminggu . kerja2 about kelas pun tak siap lagi .
aku penolong , kenelahh tolong setiusaha aku buat kerja .
kesian dia , banyak sangat kerja die nak kene buat .
tak menang tangann . keje sekolah dia pun banyak yang tak siap .
disebabkann kerja2 kelas yang menunggu .
such as , jadual kelas , jadual bertugas , kedudukan dalan kelas .
banyakk lagii . 1 pun die tak buat lagii .
dah laa dengar cerita lepas cuti nanti ade budak baru nak masuk kelas.
haishhh . kene tuka balikk semua benda .
so , die ajak aku untuk tolong die buat keje mnggu hadapan .
dekat mana2 , perpustakaan awam ke , MCD ke .
mane2 je laahh . asalkan , aku boleh tolong die .
dun worry mir syg , anis tolong mira nnt ok ?
itu sahajaa . daaa :)


Old things | New things