Follow Dashboard
Tokens?

Amira :)
Thursday, November 15, 2012 | 9:23 AM | 0 comments

Ni Noramirah. Classmate aku. Yeah she's pretty right? Hmm. Aku tak rapat sangat pun dia. I mean we're not like 'bestfriends forever'. We're just friends , but rapat lah jugak sometimes. Dia sangat pandai. Lagi lagi dalam Math. Dalam kelas tu , dia laa score paling tinggi math. She's brilliant okay! Takda siapa suka math dalam kelas aku kecuali ada la dalam beberapa orang yang memang superb. Orang lain selalu dapat C , D , E pun ada. Hahaha but kitaorang rileks jeeh. Hmm :) 

Sometimes , aku anggap dia ni macam mama. Seriously , dia ada kay ciri ciri seorang ibu. Tetiba je tangan aku ringan nak post pasal dia. Mira kau nak tahu tak. 16.11.2011 , pukul 12:47 pagi , aku bukak blog kau. Hm. Act aku bukak twitter paa , nampak dia mention dengan abang taufiq. Pastu aku scroll lagi sampai bawah , aku nampak ada link blog kau. Oh baru aku tahu diorang cakap pasal kau. Then aku bukak , okay aku tengok title kau pasal mak kau. Hm aku baca lah. Aku tahu mak kau dah meninggal mira , kau ada bagitahu aku time form 1 dulu. Time kita mula mula kenal , kita kawan , kita duduk dalam kelas sama sama :') Hmmm. Nak tahu tak mira... 

Aku menangis baca blog kau yang pasal mak tu. Kau sangat kuat kau tahu? Aku tak rasa aku boleh jadi sekuat kau kalau mama abah aku takda :( Hm. Even haziq yang main bola tiap hari sampai tak masuk kelas banyak kali tu pun nangis baca blog kau. Seriously mira , aku sedih gila. Hm aku nangis k depan haziq. Ahhh malu jeh -.- Aku takleh bayangkan kalau aku jadi kau. Mira , i feel sorry for you sayang. Selama ni , aku banyak buat salah dengan kau. Hm yelah. Sometimes apa yang kau buat pun , kadang kadang aku tak suka. Hmm im really really sory. Aku tak sangka kau hadap semua ni sorang sorang. Kau larat tanggung semua ni. Aku pun rasa aku tak mampu nak buat macam mana yang kau buat. Kau kat sekolah , sangat lah happy. Sangat lah ceria , and everything! You're such a wonderful girl sayang. Kesian kau kan? Dapat jumpa mak kau lebih kurang 9 tahun je. Patutlah kau manja kan mira? Haha. Kau sangat manja okay. Dari segi apa yang kau cerita pun , kau memang manja daripada kcik nampak gayanya. Haha patutlah dekat sekolah pun manjaaaaa. 

Mira , aku mintak maaf sangat dekat kau mira. Kalau aku ada buat kau sakit hati ke , salah faham dengan kau ke , semua salah aku dekat kau selama ni. Hm awal muharram right semalam? So sekarang dah tahun baru dah. Mana lah tahu kau tak maafkan aku ke. Aku sayang kau mira. Cerita kau kan aku rasa boleh buat semua orang nangis. Sedih gila :'( Time aku baca , aku rasa bersalah sangat dengan kau. Hmmm aku taleh bayangkan kalau mak aku pulak yang takda. Macam mana ntah agaknya aku. Tapi kau? Kau kuat. Kau boleh hadap semua ni dengan senyuman tiap hari , dengan gelak kau yang tak berhenti tu , hmm :') Disebalik senyuman kau yang membuatkan kau comel cantik dan semua orang tertarik tu , kau sorokkan seribu tangisan. Kan? Aku bersimpati terhadap kau mira. Time kau cerita pasal nasi ayam , aku teringat nasi ayam yang bagi aku makan dengan marina haritu. Sedap! Tapi kau cakap kakak kau yang masak. Mesti mak kau masak pun sedap macamtu kan? Untung lah selalu makan nasi ayam. Haha aku kalau nak makan nasi ayam pun kena beli taw. Hihi :3 Bagi aku , kau lah kawan aku yang paling paling istimewa , yang paling tabah , paling superb sekali :') Aku ulangi lagi sekali , you're such a wonderful girl honey. 

p/s : Mira , i love you :') Aku tahu kau kuat. Aku tahu kau sangat kuat. Nak ingatkan kau , jadilah anak yang solehah yang taat kedua ibu bapa. Dengan cara taat kepada Allah. Solat jangan tinggal ya? Doa banyak banyak , aku doakan arwah mak kau sentiasa berada dikalangan orang orang yang beriman dan orang orang yang baik , insyaAllah :') Al-Fatihah..


Old things | New things