Follow Dashboard
Tokens?

20072013 ♥
Saturday, July 20, 2013 | 2:00 AM | 0 comments
axale:

x

Assalamualaikum guys, and a very good evening to all readers. Happy fasting. Like seriously, today was not a good day for me. Eventhough today is my birthday, and i was like celebrated it alone. Before keluar kereta nak masuk sekolah, aku salam mama macam biasa. Tapi harini, mama peluk aku kuat kuat sangat then wish birthday. Serious rasa nak nangis! Tapi tahan kan, malu ah nangis depan mama.Huhu. Hm my friends are just ignoring me. Boleh kira siapa yang wish birthday aku dalam class tadi. Haziq, Farah, Shafiq, Marina, Izzan. I think so. Yang lain? Sorang pun takda. Hm its okay, lepasni taknak berharap tinggi sangat. Takut nanti tak dapat macam apa yang diharapkan, kecewa akhirnya. Its alright. Farah bagi kek red velvet tadi, im so touched. Farah peluk kuat sangat tadi, and im just abt to cry. Cuma FARAH sorang je yang buat macamtu. FARAH sorang. Hm seriously, kalau aku tahu macamni birthday aku, i dnt care abt the next birthday anymore. I thought it will be so special. Tapi tidak. Now baru aku tahu aku tak special macam korang yang lain. Nobody cares abt me. Hm yes. Sometimes, aku je yang sibuk nak sambut birthday orang itu ini, takut kecik hati. Orang lain? Takda pun :'( Hmmm.. It hurts me a lot. Patut ke aku dah tak amik peduli hal orang lain? Patut ke aku tak kisahkan orang lain? Hm.




Old things | New things