Follow Dashboard
Tokens?

pengambilan ke2 budak RKA :)
Tuesday, February 8, 2011 | 10:27 PM | 0 comments
isnin tadi , ade pengambilan ke2 budak2 msok RKA .
ramai gila . penuh dewan .
budak kelas aku pon , ade yang masok gak .
tapi budak perempuan je yang mintak .
ade 11 orang yang amek daripada 18 orang perempuan .
tinggal lagi 7 orang je murid peremouan dlama kelas aku .
penolong kelas aku pon mintak RKA gak .
dah kelas aku hilang penolong .

tak kesah la . lepas tu , budak2 kelas laen ,
masuk laa ke kelas aku .
biase la tuu . tukar2 kelas niyh .
ramai la balik . semua nya perempuan .
lelaki tak ada . tak ape la . aman dunia .
before sume budak2 kelas lain niy masuk kelas aku ,
guru kelas kitaorang bagitau kelas aku ,
yang cikgu kene lantik penolong baru ,
setiusaha baru , bendahari baruu . sume la baru !

so we just agree dengan pendapat guru kelas kitaorang .
n then , cikgu kata ,
"okay . ari rabu kita lantik . "
kitaorang pun setuju lagi . *tanpa berkata apa2
sambil2 tu , cikgu amek kehadiran .
cikgu sebut nama aku .
"anis syafiqah . "
aku pun jawab ,
"ye saye . saya hadir . "
dan pada waktu yang sama ,
cikgu kata " kamu jadi penolong ye . kamu UPSR dpt 4a1b kan ? jadi lah . "
dalam hati aku cakap "apehal aku pulakk ? wth ? ta ade orang laen ke ? "


tak bole tolak , sebab cikgu da tulis nama .
cam bengong lahh  . tak pase2 jee .
disebab kan pengambilan ke2 budak RKA  isnin tadi ,
aku plak jadi penolong !
eeeeeee , geram jee . argghhh !
tak nak tak nak tak nakk !!! >,<


Old things | New things