Follow Dashboard
Tokens?

hadiah befday -,-
Saturday, March 19, 2011 | 9:54 AM | 0 comments
selalunya , orang dapat hadiah befday macam2 .
aku pun selalu dapat macam2 jugak .
tapi , aku punya hadiah biasa2 aje .
bukan nya hadiah yang mahal2 .
tapi tak pe , aku terima seadanya .

aku tak tau la ape hadiah befday aku nanti .
rase tak saba2 pun ade .
tapi malang nya , befday aku lambat lagi --'
20 haribulan 7 . lambat tak lagi ?
lambat kan ? aku ni memang .
berangan jehh lebihh .
terok betoll . haha

hm , ade kah aku akan dapat nih ?


bear ?


cake ?


baju ?


balloons ?


buah or mkanan ? *ape benda nih ? 2 dalam 1 ? haha =='

tak kesah la dapat ape pun taon nih , janji aku sambut befday .
kalo ak dapat hadiah pun tak pe , aku tak kesah la .
hm . janji aku hepy dengann family, kwan2  dan my beloved husband . 
hee ~ love you all :)




Old things | New things