Follow Dashboard
Tokens?

18072013 ♥
Wednesday, July 17, 2013 | 11:20 AM | 0 comments
 

Assalamualaikum and hello guys! Hello holla holle hollu! Dah lama gila tak sentuh blog ni. Lama gila tak update blog. Eh apa ni? Ada sawang pulak, ishhh. Oh lupa, muaaaah! Hahahahha. Iloveyouolls. Sekarang pukul 1:37 a.m. And aku still tak boleh tidur lagi. Haziq dah dengkur dah ni. Mana nak sedar dah kejut berpuluh kali pun. Hm takdak kawan. Blog je la kawan aku pepagi buta ni haha. So guys...... Selamat menjalani ibadah puasa! Dah seminggu lebih dah puasa, alhamdulillah. Is everything alright? Hihi. Today i would like to story about something. Something yang bakal aku hadapi tak lama lagi, something yang buat aku happy tak lama lagi, something yang aku lalui sebelum sebelum ni and whateverelse.

Okay firstly, trial dah nak dekat. Isnin minggu depan trial. Harini dah masuk hari Khamis, and guess what? Aku satu apah pon tak sentuh buku lagi. Hm im so scared -.- Tapi apa guna takut kalau dah takda usaha nak baca buku ye dop? Haha k. Jangan gelak sangat, puasa ni kena banyakkan menangis daripada gelak. Boleh gelak sikit sikit je macamni 'hihi'. Haha! Opss :x Okay continue balik. Hurmmm aku target dalam 7A's or 6A's for trial. Setakat ni, dalam 4-5A's dah ada dalam tangan. Aku tak target yang killer subjects such as History, Geography and Science. Kemahiran Hidup macam still boleh lagi kot nak dapatkan A. InsyaAllah. Always think positive. Kena selalu cakap dalam hati yang aku boleh buat sebenarnya. So then, dengan izin Allah, semuanya insyaAllah berjaya. Wish me luck guys, aku nak apply asrama hukhuk. Jauh sikit lah kalau boleh. Tapi bila fikir balik susah lah asrama jauh jauh. Mama and abah pun macam berat hati nak lepaskan aku keluar masuk asrama. Ada ke suruh masuk SABDA or SEMESTI? Nononono. Aku nak apply SBP Tapah, MRSM Pasir Salak, Seri Putri dekat Cyberjaya tu, and blablabla lah. Hm hopefully dapat lah, tak kisah lah asrama mana pun. Teringin sangat! Baru adventure sikit. Haha sangat anis sangat -.- 

Secondly, its about mah birthday. 20072013. Hari Sabtu ni. Hmmm i dnt know why, aku rasa aku tak patut tunjukkan sangat yang aku ni berharap semua orang ingat. Maybe bagi orang lain annoying kot. Yelah yelah tak buat dah. But i always noticed that, everyone seems like dont care abt it at all! Paa, Farah, Alya, Marina macam tak peduli pun. Serious terasa babe :'( Aku tahu aku tak penting sangat dikalangan kita berlima. Tapi takkan korang tak peduli... Hm alah bukan diorang je. Semua orang. Along Angah Baby pun macam buat bodoh je. Hmmmm come on guys! Dah nak dekat dah kot , do something! Apa yang selalu aku perasan sangat, bila part birthday orang lain je, seminggu sebelum birthday dia dah ingat dah, dah catat dalam buku, dah bulatkan dekat calender, dah belikan hadiah, dah siap plan nak keluar, nak beli kek, nak beli hadiah apa semua. Mentang mentang birthday aku bulan puasa, semua buat macam tak peduli. Hm pathetic gila. Its okay if im not 'important' to you. Aku akan stop and pretend yang Sabtu ni takda apa apa special yang terjadi. Sekolah je macam biasa. Kalau ada orang ingat, ingatlah. Kalau takda, sokay. 

Thirdly, its about mah friends. I dnt know why, semenjak dua menjak ni, MIRA selalu dengan aku, dengan Paa and senang cakap dengan group kitaorang. And i dnt know why, lagi nak dekat trial, lagi tu kitaorang banyak 'gelak' ! Hahahaha. Ehhh tengok, gelak lagi -.- Ehemmmm. Serious please. Okay. seronok bila Mira dah rapat dengan kitaorang. Apa apa sikit kitaorang. Boring sikit datang meja kitaorang. Ada benda tak kena or lawak sikit, pandang kitaorang. Haha sometimes pergi mana mana pun dengan Mira. Lol. Bagi aku, aku suka Mira dalam rapat dengan aku. Bukan dengan niat nak gunakan dia. Tapi.. Yah, everybody seems like dnt even like me when im around. Pagi pagi datang sekolah pun, sorang pun takda nak layan aku. Hm sometimes terasa jugak kan. Kalau ada apa apa sikit, semua ignore aku. Bisik and all that. Terasa macam aku selalu dipulaukan. But its okay, sebab Mira ada, takda lah rasa macam takda kawan sangat. Hm thanks to you sayang. Sometimes, betul cakap orang. Jangan rapat sangat, takut nanti kena khianat. Gunting dalam lipatan kata kannn. But seriously, aku terasa. Hm yelah, im not perfect like you guys. Pandai, kaya, selalu ada apa yang korang nak. Aku? Hm jauh sangat beza daripada korang semua. Bak kata Paa, aku dengan Paa bagaikan 'Langit dengan bumi'. Hm yes thats true. I know abt it. Tapi nak buat macam mana kan. I dnt mind if there's nobody out there dnt like me at all, dnt want to be my friends. I also dnt care if you're gonna judge me. Because i know only God can judge us. Hm sorry to say that.


Bye guys! :)


Old things | New things